понеділок, 17 листопада 2014 р.

Будемо знайомі

Вітаю всіх на блозі Чучаєва О.В., який створений не з метою піару, атестації чи участі в якому-небудь педагогічному конкурсі, а покликаний знайти реальні шляхи в подоланні проблем, які існують в загальній середній освіті. Якщо бути відвертим - цих проблем великий кіш, але для себе виділив на даний момент проблему роботи з дітьми, схильними до правопорушень, або ж девіантами.

Чому саме діти з девіантною поведінкою? - спитаєте Ви. А я відповім, як наші дипломати-політики: а чому не вони? 
Обдаровані діти - діти, з якими працювати бажають всі - від досвідченого вчителя до молодого спеціаліста, адже результат - вище всього в педагогічній роботі. Однак "складні", або "проблемні" діти приносять шкоду н6авчально-виховному процесу набагато більше, аніж обдаровані - користі. І результатів від діяльності з девіантами мало, та й мало помітні вони в загальному аспекті.
Що зможу зробити особисто я для таких дітей? Підготував програму-експеримент і вважаю, що впораюсь з усіма складнощами.
Педагоги Ульяновського НВК №2 Ульяновської районної ради Кіровоградської області, в якій я призначений директором з 2013 року, мало вірять у те, що зі "складного" учня можна зробити "гарного". Для більшості вчителів "складний" учень - це "підконтрольний" учень. Я ж бажаю довести усім, що діти по своїй суті всі "гарні".
Чи вдасться це мені, подивимося!

2 коментарі: